W ODSŁONACH – POZIOMKOWA PIĘKNOŚĆ – Ona i życie cz.1

Prolog

„Sądzę, że jeśli chcemy poznać, jak wygląda mapa naszych wyższych poziomów, musimy sami skontaktować się z tymi wielowymiarowymi płaszczyznami w nocnych podróżach naszych snów i rozpoznać swój własny, niepowtarzalny język snów i nauczyć się je interpretować. Ja od dziecka miewam niezwykle sny, takie doświadczenia z pogranicza jawy i snu. Natomiast Zygmunt Freud uważał, że sny wykorzystują symbole, które nie budzą niepokoju — pozwalają one nieuświadomionym uczuciom wyłonić się pod inną postacią. Alfred Adler sądził, że sny odzwierciedlają pragnienie władzy przez jednostkę. Według Carla Junga, źródłem snów jest nieświadomość indywidualna oraz nieświadomość zbiorowa (kolektywna). Fritz Perls twierdził, że wszystko w naszych snach jest projekcją nas samych. W jednym ze źródeł Jung pisał: „To prawda, że istnieją sny, które są odzwierciedleniem wypartych pragnień i obaw, jednakże czy jest coś poza tym, czego sen nie może przy tej okazji odzwierciedlać? Sny mogą być wyrazem nieuchronnych [nieuniknionych] prawd, filozoficznych teorii, iluzji, dzikich fantazji…, oczekiwań, irracjonalnych doświadczeń, nawet telepatycznych wizji i kto wie, czego jeszcze”. Wskazują również drogę do samo-urzeczywistnienia.

(inspiracja – komentarz Alicji z Górskiej Krainy Czarów)

——————-

„Weż to serce , wyjdz na drogę i nie pytaj się dlaczego”

ONA I ŻYCIE

cz. 1

Późnym wieczorem, gdy już układałem się do snu, zapukała do mnie wróżka z Augustowa. Powiedziała, ze przeprasza, że jest lekko wstawiona i bardzo wesoła, ze opuściła towarzystwo, że musiała przyjść bo to co jutro rano ma mi się przydarzyć objawiło jej się nagle i będzie dla mnie ważne.

„Jutro o świcie spotka cię to o czym marzysz” – powiedziała, ucałowała mnie w czółko na dobranoc i zaprosiła na śniadanie o dziewiątej.

„Musisz mi po tym spotkaniu z nią  i o niej  koniecznie opowiedzieć” – dodała tajemniczo.

O czwartej rano byłem już na nogach. Zaparzyłem kawę, tak jak lubie – pod przykryciem i na blasze, przegryzłem garstką pestek słonecznikowych, zabrałem aparat fotograficzny i wsiadłem do samochodu. Dookoła panowała mgła

.

Postanowiłem objechać dookoła jezioro. Oczywiście w duchu śmiałem się z przepowiedni wróżki – bo ta „mała była wstawiona” – zaśpiewałem, uchyliłem okno i pstryknąłem pierwsze zdjęcie nie wychodząc z samochodu.

Tafla jezioro była ledwo widoczna.

Za Przewięzią skręciłem na Płaską i po kilkuset metrach w prawo w leśna dróżkę.

 Słońce wschodziło i mgła ustępowała. Promienie przepędzały mrok.

Stawałem co chwila i pstrykałem zdjęcia. W jakimś momencie zauważyłem krzak róż rosnący przy skrzyżowaniu dróg.

Odebrałem to jako znak i skręciłem w zupełnie mi nie znaną dróżkę.
„Hi wróżko. Sprawdzam cię – więc czym mnie dziś zaskoczysz? – pomyślałemł

Gdy przejechałem dróżką kilkaset metrów nagle zgasł silnik w samochodzie i nie chciał zapalić.

Zapadłem w krótką drzemkę:

Zrezygnowany, postanowiłem pójść dalej na piechotę. Po kilkunastu metrach zauważyłem dziwnie rozjaśniony konar sosny i pod nią leżącą postać. Kobieta: w strumieniu światła, w powiewnej sukience, leżała wśród krzaczków poziomek – spała.

Gdy podszedłem do niej; otworzyła oczy, usiadła opierając się o konar i powiedziała wpatrując się we mnie z rozbawieniem.

„Czekam tu na ciebie i czekam. Nie spieszyłeś się. Oj nie ładnie, nie ładnie” . Stanąłem jak wryty i zaniemówiłem. Ona była z moich snów.


Ciąg dalszy nastąpi

About Sznajder Marcin

Certain man chose several books in the library. He asked the librarian near their receipt how many time would take him reading all. The librarian burst out laughing and said that the gathering counted the thousands of books and the hundred of lives it was enough not on reading all. That man gave up the ones several who he chose, and said then. Some different way has to exist. Marcin - Stuntman and the consultant, the operator of under-water pictures and II the director of films. Graduate of The department Electronics Engineering college of Varsovian.

Posted on 2 stycznia 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

