SŁYNNA ŁAWECZKA

Lucyna Jakubiak
Laweczka
albo
Letnie spotkania

Takie lato nie zdarza się często
Choć odfrunie zgodnie z kalendarzem
Zanim jesień odtrąbi zwycięstwo
Na ławeczce usiądźmy dziś razem

Ty mi powiesz jak dumne jest życie
I że rabem nie warto umierać
To co wzniosłe jest zawsze na szczycie
Co zasiejesz – to z czasem uzbierasz

Ja Ci powiem o gorzkiej pamięci
O złych nocach, gdy Ciebie nie było
I o czasie, co szybko gdzieś pędzi
I zabija wszystko. Nawet miłość!

Ty złorzeczysz cwaniakom na górze
Wciąż się zbroisz w złowieszcze afisze
A ja bratki chcę sadzić i róże
I wiem: oddech swój oddam za ciszę

Fala miękko zapluszcze o pomost
I o szanse bezzwrotnie stracone
Jeszcze chwila razem, nieruchomo
I znów każde pójdzie w swoją stronę

Cześć Marcinie! Twoje kciuki pomogły. Było super! Valeriy czarował muzyką, a ja oplątywałam – jak jesienną pajęczyną – wierszami.  No i było lirycznie i nastrojowo.
Byłeś obecny. Nawiązałam do Twojej ” Ławeczki” i inspiracji. Twoje piękne zdjęcie oprawione  w ciepłe jesienne passe… i ramę przydawało blasku, patronując  uroczystości i stojąc oparte na fortepianie.A ja miałam super prezenty dla organizatorów.

About Sznajder Marcin

Certain man chose several books in the library. He asked the librarian near their receipt how many time would take him reading all. The librarian burst out laughing and said that the gathering counted the thousands of books and the hundred of lives it was enough not on reading all. That man gave up the ones several who he chose, and said then. Some different way has to exist. Marcin - Stuntman and the consultant, the operator of under-water pictures and II the director of films. Graduate of The department Electronics Engineering college of Varsovian.

Posted on 2 stycznia 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

