Dzień pełen wrażeń

Dzień pełen wrażeń

Kilka dni temu pojechałem z Leśniczym z Przewięzi w odwiedziny do Śluzowego na Śluzie Swoboda (Kanał Augustowski)

Pomogliśmy przy śluzowaniu kajaków a potem gawędziliśmy „o tym i o tamtym”

Na jeziorku, przed śluzą,  ujrzałem „małżeństwo” łabędzi. W pewnej chwili, z głębi kanału, nadleciał intruz. Gdy zbliżyl się do pary, pomyślałem, że za chwilę dwa łabędzie – samce  stoczą walkę. Nic takiego się jednak nie stało. Sprawę rozwiązała łabędzica. Odfrunęła .. a dwa samce, zgodnie, za nia popłynęły… . w kanał.

Dzień był pełen wrażeń – a noc kolorowych snów

O świcie:

i o zachodzie

Niekiedy wsiadam do samochodu i ruszam w drogę „tam gdzie oczy poniosą”.

Zdaje się na instynkt i podszept tych Niewidzialnych Istot, które zawsze są przy nas. Trafiam wtedy do miejsc, które wydają mi się bardzo znajome, chociaż w nich nigdy za tego życia nie byłem. Jadąc tak bez celu pomyślałem: odczuwam duszki leśne – ich dotyk, słyszę ich szczebiot. Gdyby nie Anioły, nie przeżyłbym. Ale pomiędzy mną a Stwórcą przecież istnieje wiele Istot – o wyższym poziomie świadomości i egzystujących w wymiarach, które są niedostępne dla naszych ograniczonych zmysłów. Nie jesteśmy sami. Anioły, Archanioły, Duchy – Ognia, Świtania, Kształtu, Osobowości, Działania, Mądrości, Woli i wiele innych. Mój Boże… stworzyłeś „mnóstwo” tajemniczych i potężnych Istot! Daj nam z nimi wejść w relacje… Tak bym chciał pogadać z Aniołem, Archaniołem … jak człowiek z człowiekiem. Ja rozprostuje nogi a On skrzydła. Mój Stwórco! Proszę. Jak wygląda Archanioł? – wysłałem myśl zza kierownicy. Oczywiście nie liczyłem na odpowiedz. A jednak… Stwórca ma Wielkie Poczucie Humoru a Jego ekranem jest całe Niebo.

 
About Sznajder Marcin

Certain man chose several books in the library. He asked the librarian near their receipt how many time would take him reading all. The librarian burst out laughing and said that the gathering counted the thousands of books and the hundred of lives it was enough not on reading all. That man gave up the ones several who he chose, and said then. Some different way has to exist. Marcin - Stuntman and the consultant, the operator of under-water pictures and II the director of films. Graduate of The department Electronics Engineering college of Varsovian.

Posted on 30 sierpnia 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

