Psychoteleportacja

Psychoteleportacja

…. „A życie trwa, czas płynie wprost
nie sposób zawrócić go z drogi,
to nad przepaścią zwodzony most
stąpamy lecz plączą się nogi.”

Cudowny wierszyk Re-Gnostyka  http://www.eioba.pl/a/4fp5/wieczorna-cisza

Wspominałem o tym http://www.eioba.pl/a/4f8w/prezent, że „Anastazję” Władimira Megre dostałem „w imieninowym prezencie” od Pana Łukasza. Oczywiście powiadomiłem o tym fakcie też przyjaciół nie piszących w Eioba. I oto co otrzymałem w odpowiedzi od B.B:

„Dziękuję Marcinie za chęć podesłania mi Anastazji, ale wiesz, ja Anastazję mam w wersji książkowej…Dostałam ją w prezencie na odchodne od współpracowników z mojej pracy (z mojego starego życia), bardzo chcieli mi kupić jakąś pamiątkę i ja sobie zażyczyłam właśnie te książki, ale wtedy chyba jeszcze nie byłam gotowa na ich przeczytanie…przeczytałam tylko kawałek pierwszego tomu…Wiesz, gdzieś przeczytałam, że tę książkę czyta dusza, nie umysł…”

Fragmencik  z „Anastazji” Władimira Megre

(rozmowa autora z Anastazją )

„…Co ja mam powiedzieć? Głowy państw zbierały się już nie jeden raz, żeby rozwiązać problem pogorszenia się sytuacji ekologicznej, lecz bez skutku. Większość ludzi już nie zwraca uwagi na te zjazdy.

– Dlaczego?

Ponieważ żadne państwo nie przedstawiło sensownej propozycji. A jeśli nie ma propozycji, to jaki sens się zbierać? Żeby tylko ludzi rozśmieszać?

– A ty, jaką propozycję uznałbyś za mądrą i skuteczną?

Taką, dzięki której u większości ludzi na Ziemi zmienią się życiowe priorytety. Przy tym powstanie ochota, by udoskonalać środowisko, a nie pracować w szkodliwych zakładach dla pieniędzy. Żaden rządzący nie jest w stanie zamknąć tych szkodliwych zakładów, bo zacznie się bezrobocie, strajki, a jego pozycja jako głowy państwa mocno się osłabi.

– Z tego wniosek, że głowy państw nie są w stanie zatrzymać nadchodzącej globalnej katastrofy. A może inna władza, duchowa, jest zdolna to uczynić? Zjadą się przywódcy duchowi wszystkich religii, przysięgną sobie, że będą swoich wiernych namawiać do udoskonalania środowiska na Ziemi.

Doskonale! Przywódcy duchowi potrafiliby najbardziej efektywnie działać w tym temacie i jednocześnie naciskać na władze i na ludzi.

– Z tego wynika, że religie są w życiu ważne i niezbędne. Co o tym myślisz?

Wygląda na to, że i ważne, i potrzebne. I byłoby świetnie, gdyby one wszystkie razem
skierowały swoje starania na udoskonalanie środowiska w sferze duchowej i materialnej. Jednak potrzebna jest konkretność. Twój projekt, jest niepokonany w swojej konkretności, dlatego wszędzie ludzkie dusze i serca go przyjmują. Jest jednak pewien szczegół, który wywołuje wątpliwości co do jego realizacji.

– Jaki szczegół?

Pokazany przez ciebie obraz życia rodziny w rodowej siedzibie bez wątpienia jest znacznie lepszy od obrazu życia ludzi w miastach i wioskach. Już teraz każdego roku rośnie liczba takich rodzin przy braku jakiejkolwiek pomocy ze strony państwa. Może przyjść taki moment, kiedy większość mieszkańców na Ziemi zapragnie zamieszkać we własnej rodowej siedzibie, a wtedy dla wszystkich rodzin zabraknie hektarów. Już teraz słychać pogłoski, że należy zniszczyć część mieszkańców planety z braku miejsca do życia i nośników energii. Zgodnie z tymi pogłoskami na Ziemi powinien zostać jeden tak zwany złoty miliard i jeszcze dwa, trzy miliardy do jego obsługiwania.

Teraz na Ziemi mamy ponad 6 miliardów ludności i już są ograniczenia liczby dzieci na przykład w chińskich rodzinach, gdzie liczba mieszkańców przekroczyła 1 miliard 300 milionów na obszarze 9,6 miliona kilometrów kwadratowych. Jeśli zgodnie z twoim projektem zajdą zmiany w obrazie życia ludzi, to wzrośnie też ich długość życia.

Absolutnie oczywiste jest to, że przy braku nałogów – mam na myśli picie, palenie i inne szkodliwe nałogi – przy dobrym odżywianiu, czystym powietrzu i dobrej wodzie długość życia zwiększy się średnio dwa razy. Rodzina mieszkająca w rodowej siedzibie będzie chętniej decydować się na posiadanie dzieci, znacznie częściej niż mieszkańcy miast. A z tego wynika, że już niedługo nowe rodziny nie będą miały możliwości nabycia hektara ziemi pod budowę rodowej siedziby. Zdaję sobie sprawę, że powinno być jakieś rozwiązanie,

Bóg bowiem, myśląc o czymś wspaniałym, nie mógł stworzyć sytuacji bez wyjścia, która by prowokowała ludzi do wojen w celu zdobycia życiowej przestrzeni. Twój dziadek twierdzi, że oswojenie Kosmosu przy dzisiejszym stanie wiedzy jest absurdalne i nie ma perspektyw, ale jednocześnie powiedział, że istnieje inna droga – metodą psychoteleportacji. Dużo czasu poświęciłem, żebym zrozumieć tę metodę w szczegółach, jednak to wcale nie jest możliwe. Trudno uwierzyć w realność tej metody, nauka również się o tym nie wypowiada.

– Ja też wiem o istnieniu metody psychoteleportacyjnego oswajania przestrzeni Kosmosu i planet innych galaktyk, lecz mechanizmy tej metody nie są znane nikomu z mojego rodu. Mam nadzieję, że ludzie, którzy teraz stawiają swoje rodowe siedziby, ich dzieci lub wnuki zrozumieją, w jaki sposób i za pomocą jakich mechanizmów ta metoda działa. I na pewno tak się stanie. Rozumiem twoje zmartwienie.. Jeśli człowiek dzisiaj nie zobaczy chociaż małej części tego mechanizmu, to będzie go martwić niejasność przyszłości rodu. Powinien już teraz, dzisiaj zrozumieć chociażby jego część. Nieustannie o tym myślę, szukam, ale znajduję tylko coraz więcej logicznych potwierdzeń istnienia te metody. Być może należałoby przedstawić ludziom tę logikę rozumowania i poprosić tych, którzy się znają na biologii i programowaniu, żeby wspólnie nad tym pomyśleli. Wszyscy razem powinniśmy ją odgadnąć…”

Czy  piękno Naszego  Świata  ma przepaść? Nie da się nic zrobić bo rządy nie potrafią się porozumieć? Czy musimy ogłaszać już żałobę bo tracimy z kazdym dniem piękno, które nas otacza?

Psychoteleportacja?

Jest świt , czwarta nad ranem, stoję na moście w Dolistowie i patrzę na rzekę – to Biebrza.

TERAZ TAM JESTEM

Czas nie istnieje, przestrzeń nie istnieje… jestem tam … nie ciałem a Duszą

About Sznajder Marcin

Certain man chose several books in the library. He asked the librarian near their receipt how many time would take him reading all. The librarian burst out laughing and said that the gathering counted the thousands of books and the hundred of lives it was enough not on reading all. That man gave up the ones several who he chose, and said then. Some different way has to exist. Marcin - Stuntman and the consultant, the operator of under-water pictures and II the director of films. Graduate of The department Electronics Engineering college of Varsovian.

Posted on 14 listopada 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

